فیلم | ارسال ۱۳۵ سری جهیزیه برای خانواده‌های بی‌بضاعت همدانی
کد خبر: 3885314
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

فیلم | ارسال ۱۳۵ سری جهیزیه برای خانواده‌های بی‌بضاعت همدانی

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) از ارسال ۱۳۵ سری جهیزیه برای خانواده‌های بی‌بضاعت همدانی خبر داد.

ارسال ۱۳۵ سری جهیزیه برای خانواده‌های بی‌بضاعت همدانیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) علی قره‌باغی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به جمع‌آوری و ارسال جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت، اظهار کرد: پیرو تصمیم و برنامه‌ریزی که در ماه مبارک رمضان صورت گرفت، مقرر شد طی دو سال در سال ۹۸ و ۹۹ یک هزار جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع شود.
وی افزود: امسال این وعده تحقق پیدا کرد و ۲۰۰ سری جهیزیه در هفته بسیج و ۵۰ سری نیز در سفر رئیس کمیته امداد امام(ره) کشوری انجام شد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز کرد: 24 اسفند ماه نیز ۱۳۵ سری جهیزیه کامل و برای خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند ارسال شد و تا پایان سال ۹۸ مابقی نیز توزیع می‌شود.
وی ابراز داشت: ارزش ریالی این جهیزیه‌ها به ازای هر جهیزیه ۸ میلیون تومان بوده که ارزش آن در بازار امروز ۱۵ میلیون تومان است.
قره‌باغی با بیان اینکه این کالاها همه ایرانی هستند، گفت: این جهیزیه‌ها ۱۴ قلم شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، بخاری گازی، سرویس آشپزخانه، سرویس قاشق چنگال، سرویس خواب، جاروبرقی، اتو، پنکه، فرش و... است.
وی با تأکید بر حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد: تمام جهیزیه‌ها د راستای کمک به تولید ایرانی و ایجاد اشتغال و تشکیل زندگی خانواده ایرانی از کالاهای ایرانی انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام
captcha